Baakpnr- çok geçmiş olsun, aynı durumu oğlum 2 aylık civarıyken yaşamıştık. Uyurken üstelik. Neyse ki biz uyanıktık ve yanındaydık. Eşimin soğuk kanlılığı ile yaradı diyebilirim ben aşırı korktum. Balkona çıkarıp bebeği eğip sırtına falan vurmuştu. Nefes almaya başladığında da burun aspiratörüyle çekmiştik. O anı hiç unutamam. Gazı tam olarak çıkmadığı için oluyor demişti doktor. Malesef çok tehlikeli bir durum. Sürekli yüksekte yatırın. sığmayana kadar reflü yatağında yatırmıştım gece gündüz. Reflüsü yoktu ama kusmasından korktuğum için. Allahım bir daha yaşatmasın