Burculfc bizde hiç bir şekilde ateş falan olmadı. Aşıyı vururken illaki ağlıyorlar. Sonuçta iğne yani. E biz bile aşı olduğumuzda kolumuz ağrıyor. Bebeğinde ağrır tabi. Ben önlem olarak aşıdan sonra 1 çay kaşığı calpol verdim. Ateş olmadı. Hatta benim kızımda sonrasında hiç bir şekilde huysuzluk falan da olmadı. Doktor ateşi 37,5 olursa getirirsin dedi. 6saat arayla da bir çay kaşığı calpol verebilirsin demişti.