psikiyatri ilaçları kullandığım için şu üç ayda 16 kg falan aldım ve bu durumdan çok rahatsızdım ilacı bırakıyorum yavaş yavaş ve dahiliye doktoruna gittim kan testi falan yaptı aşırı kilo artışı için çok az karaciğerinde yağlanma ve insülin direncini yüksek olduğunu söyledi 10 yıl sonra hala böyle devam ederse şeker hastası olabileceğimi söyledi hasta değilim ama risk taşıyormuşum yani zayıflamam lazım verdiği diyet listesini bilirsiniz ki uymak çok zor o yüzden ben daha basit bir diyete başlamak istiyorum zayıflamam lazım sağlığım için iki yıl önce 50 li kilolardaydım yani hep zayıf bir kızdım aslında ilaçları içtiğim için bu hale geldim kısacası yardımınıza ihtiyacım var kilo vermem lazım etkili yöntemlerimizi yazar mısınız lütfen neleri yememem lazım bu durumda aslında azda yiyorum ama düzensiz karışık besleniyorum..