Melikeeeecansuu Kızlar ogluma akülü araba alıcazda hangi güzel sizce çok kararsız kaldım bunlar çok hoşuma gitti https://imgyukle.com/i/oHLWKY https://imgyukle.com/i/oHLUHq https://imgyukle.com/i/oHL2oP https://imgyukle.com/i/oHLK3N
MelekSubasi Melikeeeecansuu Hepsi iyiymiş Kaç aylık ki doğum günü hediyesi olarak alabilirsiniz aslında ama yine hemen alıcaz derseniz siz bilirsiniz😊
Melikeeeecansuu MelekSubasi 8 aylık olucak ama fıyatlar artıyor sürekli dolar yukseldıkce oyuzden sımdı alalım dedı eşim.
Melikeeeecansuu Minis yavrum normal araba fıyatları zaten 10 15 mılyar degıl lınclıcek bıse yok😆 öyle degılmı
Berkininannesiiii Melikeeeecansuu ikinci resimdeki bizde var çok güzel uzaktan kumanda si var biz sürüyoruz flash da takılıyor muzik açılıyor cok güzel
melissrn Sarı çok güzel ama çift koltuklu olanı tercih etseniz daha iyi olur benim oğluma aldık 3 yaşındayken kuzeni falan geliyor beraber biniyolar şimdi hamileyim kardeşi olcak çift oturma yeri olması çok iyi oldu bizim için 😍
Woody Melikeeeecansuu fotoğraflara bakamadım ama akulu arabanin asansöre sığani, hafif olanı makbul😀😀