ilknurcelik ben çok memnunum sevi bebenin reflü ve babynest birleşik olanı aldım . 200 TL idi 170 e . Gittiğim heryere götürüyorum arabada yatırmak için başka şehire gittiğimde . 1 buçuk aylık hala onda uyuyor . Yatağımın yanına koltuğun pufunu koydum yatağı yanıma aldım daha rahat oluyor