Noluyoyaa Ya kızlar 1 aydır ilk kez dışarı çıktım bugün yürüdüğüm için mi yoksa hava soğuktu üşüttüm mü bilmiyorum ama şu an ilk gün ki gibi dikişlerim ağrıyor ne iyi gelir bir şey söyleyin nolur 😭
neslihanyildiz Noluyoyaa benimde ara ara ağrıyordu zamanla azaldı 50 gün oldu hala arada hissettiriyor. Zamanla geçecek gibi
Cunkunedenolmasin Noluyoyaa kızım 14 aylık ben hiç yasamadim bu durumu yaşayanlara şaşırıyorum biraz 🤷🏻♀️ Üşütme durumuysa sıcak su iyi gelebilir geçmiş olsun 🌹
ballibadem Noluyoyaa valla benimde doğum yapalı 1 ay oldu soğukta dışarı çıktımmı göğüslerim ve dikişlerim ağrıyor sıcak tutunca geçiyor
Noluyoyaa neslihanyildiz yaa 20. Günden sonra ağrı hissetmiyordum hatta evimi Bile temizliyordum tek başıma ama bugün bambaşka çok kötü hissediyorum yatınca kalkamıyorum
ballibadem Noluyoyaa endişelenmeyin bişey olmaz daha dikiş yerlerimiz yeni ondan oluyor üşütmemeye bakın çok sızlıyorsa doktora gidin yine aklınızda soru işareti kalmaz en azından