Kızlar merhaba. Oğlum 7 buçuk aylık 7 aylıkken gece beslenmesine son verdım☺️ Bunu ben emzık ile becerdım 12 de yiyiyor gece 1 kere mama alıp uyuyor sabah da mis gibi kahvaltı yapıyor ☺️Çok rahatladım hem o hem ben uykumuzu alıyoruz☺️ Maşallah demeyi unutmayalım 🧿🙈