Ay_parcasi Hanımlar sezeryan doğum yapali 51 gün oldu bel için korse almıştım ama hiç kullanmadım ilk doğumda düzenli kullandım ama bunda takmadım şimdi ne alsam göbeğimi toplar tavsiye edeceginiz tayt korse varmı 😣şimdiden sonra faydası olur mu😔
Mlkhrn Ay_parcasi 5.ayda kullandım o zaman bile fayda etti. Dikiş yerine baskı yaptığı için doktorum bel korsesi önermemişti. Pentinin premium şort korsesini kullanıyorum. Memnunum
Senayguvenbas Aaaa varsa tavsiyesi olan bende kullanabilirim benimde 17 gün oldu korse bir iki gün giydim rahat edemedim içinde tekrar giyesim gelmiyor