Derinminakolay 2 aylık kızım var ve kasık fıtığı oldu doktor ameliyat olması gerek fıtık boğulması yaşayabilir tehlikeli olabilir dedi ve ben erken Doğum yaptım bebeğim daha 3.500 kg anestezi kaldırır mı çok korkuyorum lütfen yardım edin
[silindi] Derinminakolay Anestezi dozu yetişkinde de bebektede kilosuna göre uygulanır. Doktorunuz uygun gördüyse telaşlanmayın. İçinix rahat etmiyorsa bi doktora daha danışın. Ama fıtığın alınması iyi olacaktır.
Ntugba Derinminakolay benim kızım da prematüre hastanede tanıştığım bir basla prematüre annesiyle tanışmıştım onun uykuda olmuştu fitık ameliyatı iyi doktor bul kuzum anestesi kiloya gore veriliyor ihmal etme
Nesrinkrdnz Derinminakolay çok geçmiş olsun bi fikrim yok farklı bi doktora daha danışsanız anestezi konusunda doktorunuz gerekli açıklamayı yapıcaktır