Tazeanneee her doktorun uygulaması farklı oluyor canım. Öncelikle ben oglumda gördüklerimden yola cıkarak anlatım. Sünnet sonrası doktor o bölgeyi sargı bezi ile sarıyor zaten. İlk iki gün sadece agrısı olurda fitil kullanın demişti. Sonrası içinde fucidin merhem vermişti. Bardak kapatmayın direkt bezleyin demişti. Ama bebeğim cok rahatsız oldu sargı çıktıktan sonra bez degdıkce. Bizde bir hafta bardak kullandık. Kremi bolca sürün diyormuş bazı doktorlar ama bizimki az bişi dikişli bölgeye günde 5 kez demişti onun dışında da krem vs vermemişti. Allahtan bezine yapışmadı yapısırsada burda zeytinyağı ıle su ıle yumusatanları okumustum. Umarım rahatça atlatırsınız🤗