neslihanyildiz Hanımlar 50 günlük bebeğim var rahat yatsın diye kundaga alıştırmadım keşke yapsaymışım dedim. Uyurken elleriyle oynuyo sürekli mıkırdanıyor acaba kötü mü yaptım diyorum.
Minikmucizem22 neslihanyildiz Yarim kundak yapabilirsiniz. Doktorlar kalça çıkıklığı olmasını engellemek için kundak önermiyor. Yarım kundakda sadece kolları bağlanmış oluyor
aysenura neslihanyildiz ben de yapmadım ağustos bebegi evimde çok sıcaktı bi sorun yaşamadım alışır zamanla
neslihanyildiz Bogaannesi acaba kundak yapsam böyle mıkırdanmaz mıydı ? Bilemedim. Uyuyo ama arada elleriyle yüzünü kaşıyor mıkırdanıyor rüya görüyor galiba ayagını sallıyo. Ne biliyim çocuk rahat rahat yatsın demiştim onu kundaklı görünce daral geliyordu bana.
Mlkhrn neslihanyildiz kundak bebeğe güvende hissettirir. İstemiyor iseniz yapmayın tabi ana o da siz de rahat edersiniz. Uykuda irkilmez mesela. Alışıyorlar aslında sonradan da yapsanız. İlk başta istemiyor ama kundak yaptıkça alışıyor
neslihanyildiz Yica bi kaç kere denedim ellerini kesinlikle sokmuyor çığlık kıyametiz 😀😅 emerken bile bi yerine dokundurmuyor huylu bi kızım var 😅
sademinannesi neslihanyildiz benim kızım asla sevmedi kundağı bende eşimde rahat rahat yatması taraftarıydık zaten iyiki de yapmamışım bir süre sonra alışıyorlar
Yica neslihanyildiz O zaman hiç zorlamayın ya. Benim.oglumda öyleydi birde yaz ayindaydik sıcaktan terliyordu zorlamadim 🤷🏻😃