Araseymen istanbulda yaptiran varmi? devlet hastanesi fyatlari nedir? yaptirip memnun olduğunuz doktoe varmi?
Berenikom Benim kuzenim yaptırdı devlette. 2.000 verdi doktora. Ama hiç iyi olmadı. Ümraniye eğitim araştırmada. Eski burnuna geri döndü valla birkaç ay sonra . Sanki hiç yapılmadı gibi. Bir tanıdıkta aynı doktora yaptırdı onunki bı nebze daha iyi