Feyzaerdogan Iyi akşamlar 39 günlük bebeğim var. Özellikle gece uykusuna geçmek için çok fazla direniyor. 2 saat boyunca uyutmaya çalıştığım bile oldu. Çığlık çığlığa ağlıyor bazen. Tam uykuya dalacağı zaman ağlayarak kendini uyandırıyor. Öneriniz var mı?
Oznur_0708 Feyzaerdogan hiç birşey çözüm değil bacım aynısını yaşadım ayağımdan inmezdi gram göxünü yumupta uyumazdı çok zorlandım şükür 2 aylık ataktan sonra düzeldi