8 aylıkken kan testi vermiştik. B12 sınıra yakın (sınır 200) çıktı, doktor destekleyelim demişti. Az önce de bir yazı okudum, uzmanlar en az 500 pg/mg olsun ister yazıyordu.
Bize ocean b12 verdiydi sanırım ama kagıdı bulamıyorum. Haftaya gidecegiz o zaman soracagım.
Sizlere sormak istedigim kullanan anneler var mı, kullanıyorsanız hangi marka?