selosunannesi Ben kullandım emzirirken tabii ki doktor tavsoye etmedi ama ikiz annesiyim ve tel basima baktım haliyle bir süre de olsa biraz rahatlamaya ihtiyacım vardı o sebebten doktorumuz pek müdahale etmedi.Yalnizca sigara içtiğiniz kıyafet ile bebeği emzirmeyin çünkü uzeeinize dumanı siniyor ve haliyle bebeği kucağınıza aldığınızda hala dumana ve nikotine daha fazla maruz kalıyor ,elinizi yüzümüzü yıkayın sigaradan sonra ve en az 20 dakika bekleyin