MelekRavzam Kızlar granit rüzgar gülü kek kalıbı aldım fakat yapıştır sizce neden başına gelen var mi😔
Gunesay MelekRavzam yağladıktan sonra un veya şeker ile kaplarsanız kabı yapışmaz. Bir de kesinlikle soğumasını beklemelisiniz. Emsanın kek kalıpları sadece yağlama ile sıcak olsa bile asla yapışma yapmıyor. Ben çok memnunum eğer böyle harici şeylerle uğraşmak istemiyorsanız bu kalıplara da bakın
Bsradskran MelekRavzam fırından çıkarınca kalıbın altına ıslak bez koyun sıkmayın ama bezi tamamen soğumasını bekleyin ben bu şekilde yapıyorum tabi kalıbı öncesinde yağlıyorum
Pamuk22 MelekRavzam canım tereyağıyla güzelce yağla sonra un serp ters çevirip vur fazla un gitsin diye bu şekilde tak diye çıkar ha hemen çıkmazsada Bi bezi ıslak kalıbı ters çevirince ıslak bezi koy 5 dk sonra çıkmış olur
Utkucan MelekRavzam ben karacadan aldım granit mi döküm mü öyle bişey mor renk asla yapılmıyor canım üründen kaynaklı olabilir
Berenikom Ben margarin sürüyorum üzerine de un serpiyorum. Fazla unu ters çevirip döküyorum. Fırından çıkınca 2 dk bekleyip çeviriyorum hemen düşüyor kek. Ama benim kalıbim markası farklı
Cennet24 MelekRavzam margarinle güzelce yaglayin heryerini ben öyle yapıyorum nehirin ki kacyil önce bimden almıştım çok güzel oluyor cevirdigim gibi çıkar hatta rüzgar gulune göre daha desenli
Edabebek1 MelekRavzam yaplamanın dışında bir parça un atınca da bişey olmuyor diyorlar ama deneyin bence