Radiant Arkadaşlar merhaba sağlık ocağına bebeğimin aşısı için saat 14.00 gibi gittim .Hemşire yapmadı saat 10.00 da gelmen gerekiyor dedi.Saçma geldi bana böyle bir kural mı var bilşyor musunuz?
Merveensarelisa Radiant evet hep 10 da çağırıyorlar bizi de cnku aşıların açılma saati oluyor bir süre sonra bozuluyor o yüzden
Lulemom Radiant covid aşısı gibi bi tüpü bi kaç bebeğe yapıyolar sanırım. Çünkü bana da sabah 10da gel saati kaçırma demişti. Hatta yarın gelim demiştim olmaz bugüne topladım tüm bebekleri demişti.
Melis2021 Bazı aşılar sabah yapılıyor o gün açılıyo ve öğlene bitmesi gerekiyormuş bazen bizede 10 da burda ol diyorlar
Teemo07 Radiant ben 4 te falan da gittigim oldu, hiç birşey demediler. Açılınca toplu kullanılması gereken aşılar var acaba o yüzden mi ki..