Arkadaşlar 20 Aralık’ta taşındık. Bugün fatura gelmiş daha 1 ay bile olmadı gelen fatura 290 bu ay herkese böyle zamli mi geldi üstelik 4 gündür falan evde yoktuk hep kapalıydi nerden. Baksak 15 günluk yani çok fazla geldi bana daha önceki evimde 260 hep hiç 300 görmemiştik. 15 günlük boyleyse 1 aylık 600 u geçer nolck halimizz 😕😕