Acemiannnne molfix mavi paket kullanıyorum memnunum geceleri bile sızdırmıyor harika bir bez. Toplu bir şekilde 3 no bez aldım o zaman kilosu 5 civarıydı bez en başta güzel oluyordu hatta biraz da rahat oluyordu. Migros indiriminden 4+ aldım. şimdi 6.5 hala 3 oluyor 5-6 tane 3 no bezimizi kaldı bitmek üzere ama kesinlikle bir sonraki paketi 3 alsam yarısına doğru küçülecekti yani biraz sıkar gibi oluyor şu an bile sanki bebeğim rahat edemeyecek gibi geliyor ben biraz rahat olsun istiyorum. 3 almıyorum 4+ alıyorum artık. 4 ve 4+ arasında hiçbir şekilde boyut farkı yok sadece 4+ emiciligi daha fazla bu yüzden 4+ alıyorum.