Mirayada35 Kızlar bebeğim 22 günlük memeleri şiş ve sert ovala diyorlar ama doktorum da kesinlikle ovalama dedi peki bu şişkinlik ne zaman geçer ?
Pamukprensess Mirayada35 kesinlikle ovalama bizde de vardı annenin hormonlarından geçen bir durum zamanla geçiyor
Pamukprensess Mirayada35 hatta doktorum ama dedi ki bak annen kayınvaliden derki aaa kızım bu çocuğun göğsü şiş ovala biz ovalardık derler kesinlikle DİNLEME yapma dedi
meltemineLduru Mirayada35 Cocuk doktoruna götürdük beni endokrine gönderdi. oradaki doktorda bu çoğu bebekte oluyor buraya nye gonderdi dedi geçer o ellemeyin dedi ertesi gün gecti. Elleme sakn kendi geçecek
Derininannisi Mirayada35 benim bebeğimde de hafif şişlik beyazlık vardı acile götürdüm anne hormonların dan geçiyor dedi ovalamayın zamanla geçer dedi geçti de ara da tekrar oluyor ama geçiyor
Derinminakolay Mirayada35 canım benim kızımdada oldu sakın elleme enfeksiyon kapar içi süt bezesi onlar hormonsal 1 ayda geçer
Kuzumveben Mirayada35 sakın ellemeyin masaj yapmayin ovalamayin kendiliginden geciyor eger farkli bi durum gorurseniz doktorunuza danisin
Selenay Mirayada35 canım süt birikir derler banada ovala dediler hiç şişmedi ama her banyodan sonra bebek yağıyla güzelce ovalıyorm her yerini 😊
ZGD Mirayada35 çok normal bir durum. Sakın ovalamayın. Ovalarsanız aynı bizim göğüslerimiz gibi mastit olur.
Minik_mucizeem Mirayada35 annemde ovalıyoruz ovalıyor canım bizim bebişin süt olurmuş sanırım ağrı yaparmış dağılsın diye bi sıkıntı olmuyor
Busss Böyle şeylere okuyunca şans eseri büyümüşüz diyorum kendi kendime 😂😂Allah korumuş bizleri zira öyle yanlış şeyler yapmışlar ki. Yada bizler çok incelediğimiz için mi böyle oluyor bilemedim.
kezibanuan Mirayada35 kesinlikle ovalamayın 4. Aya kadar tamamen iniyor benim bebeğimdede vardı hiç ellemedim doktor dokunmayın dedi 🙏🏻♥️
Ygz Mirayada35 benm doktorumda sakın ovalama bsey yapma kendiliğinden gecicek demişti gecmişti korkma canım büyüdükce geciyor