Danerys Hanımlar bu tarz post açmayı sevmem ama bebek mamalarının kozmetik sayılması ve taksitlendirilmemesi hakkında ne düşünüyor sunuz? Şahsen benim ağrıma gitti . Gıda olarak geçmesi gerekmez miydi?
Danerys Tecrubelianne bana da bugün ebebekte söylediler. Taksit yapsak dedim. Mamalar kozmetik olarak geçtiiği için taksit yapamıyoruz dedi. Bakanlık kararı bizlik değil diyor