Dün 4. Ay aşılarımızı olduk gece aniden bağırarak uyandı baktık çocuk cayır cayır yanıyor hemen calpol verdik ıslak pamuklarla düşürdüm ama gün içinde ara ara yine hafif ateşlenmeler oldu. Ve aşırı huzursuzlaştı asla gülmüyor sürekli mızırdıyor. Ne zaman geçer bu aşı etkileri 🤦♀️