Arkadaşlar anne baba çalışmayıpta bebeğe hastane konusunda devlet 18 yaşına kadar karşılıyor ya bu özel hastanede geçerli mi arkadaşım geçerli diyor hastanenin başhekimide öyle bir kural var ama kimse uygulamıyor demiş girişteki sekreterde sz para ödemiceksnz demiş, sdce doktorunun ordaki sekreter para istemiş bn mi yanlış biliorum özelde gecer li mi