Merhaba. 13 aylik kizimla disari cikamiyorum. Oto koltugunu sevmiyor, bebek arabasinda hareket halindeysek bazen duruyor.
Yolculuk yapamiyorum. Aglamiyor da marti gibi bagiriyor. Magazaya giriyorum bi seyler alicam, imkani yok sadece huysuzlaniyor. Ben bir yasinda duzelir diye umut ediyordum ama artik oturup benim de aglayasim geliyor. Cevremdeki cocuklu kadinlara imrenerek bakmaya basladim. Bunun bir sonu var mi? Duzelir mi? Ne yapmam gerek, nasil alistirabilirim bilmiyorum. Herhangi bi tavsiyeniz var mi acaba?