Mrvkrtt 5 yıllık evliyim 2 yasinda oğlum var Türkiye şartları malum eşimi Almanya ya çalışmaya çağırdılar biz bu zamana kadar hiç ayrı kalmadık çok kararsızım nasıl olur ne yaparım bilmiyorum zorlukları nelerdir öğrenmek isterim