Erolemel Kizim 11 aylik Kullandığımz antobiyotik alerji yaptı doktor da allerset surubunu verdi ama perspektifte 2 yaş üstü çocuklar için yazıyor kullanan var mı
Srpmzcn19 Bizim doktorumuz genelde 2 yaş altı bebeklere patent çıkmadığı için öyle yazılıyor demişti. Ama aklınızda soru işaretin kalmasım diyorsaniz yinede bir sorun doktorunuza