Bedsssss Mamaları buzdolabına mi koyuyorsunuz yoksa ev sıcaklığında tezgahta falan mı duruyor? İki paket mama almistm ama mamayı biraktim sadece anne sütü veriyorum o mamaları buzdolabnda mi muhafaza etmeliyim
Pericikk Bedsssss erzak dolabına koyuyorum serin vs kuru yerde olmalı ama buzdolabında değil. Açıldıktan sonra 6 hafta içinde tüketmelisiniz yoksa tarihi geçiyor
Adarhewi Mutfak dolabına koymusum ağzı açılan mama en fazla bir ay kullanılıyor bir aydan sonra kalırsa atıyorum kulanmiyorum
Bedsssss Adarhewi AA benim bir ayı geçti ve bebeğimi bir yere bırakacak olursam o mamadan kullanıyorduk. Sorun olurmu yaniii
Pericikk Bedsssss bende 1 kutu mamayı olduğu gibi çöpe atmıştım bebeğim emdiği için ama pek önemsemedim yeterki emsinde
Bedsssss Pericikk Tabiki orası öyle ama bilseydim hemen bozulduğunu kullanan birine verirdim boşa gitmezdi :(
Pericikk Bedsssss aynı şeyi düşünmüştüm ama bende sizin gibi geç öğrendim 6 haftalık olduğunu mecbur atmak zorunda kaldım
Adarhewi Bozuluyor canım verince kusma yapıyor bebekte .bi kaç gün olmuştu geçeli ama her verdiğimde kızım kusuyor du sonradan ogrendim bende