Hanımlar iyi akşamlar, bebeğim yaşına girecek ayın 20 sinde. Ek başından beri hiç blender yapmadım. En fazla çatalla ezdim. İlk günden eşine havuç salatalık dahi verdim. Gayet güzel ısırıp çiğneyen bebeğim bir süredir ağzına gelen en ufak bir pütürlü şeyi tükürüyor diliyle, anlam veremiyorum eline havuç ver çatır çutur yer yani🤷🏻♀️ acaba diş dönemi püre gibi yemek istiyorlar mı bebekleriniz. Yani damakları acıyor o yüzden mi çiğnemek istemiyor şaştım kaldım. Zaten beslenme sorunları hiç bitmedi, bir de pütürlü yemeyi redderse artık tükendim yani ne diyeceğimi bilemiyorum. Sizce daha önce gayet güzel çiğneyin yerken şu anda yememesi neden olur?