15 aylik bebeğim normal yürürken bir anda ara ara parmak ucunda yürümeye başlıyor normalde hic yapmıyordu. birde bacaklarinin arasinda açıklık fazla diyorlar bana garip gelmiyor ama surekli kalca cikikligi var belli diyorlar aşırı tedirgin oldum temasli oldugumuz icin şuan hastaneye gidemiyoruz acaba önemli bi durum var midir yasayaniniz var mi? 😔😔