Bence gayet normal eğer az birşeyse çıkardığı fazlasıdır öğürür gibi oluk gibi kusuyorsa reflüdür benim oğlumun yanında yedi sekiz kusma ne ki benimki her beslenmede bir saat içerisinde fışkırır tarzda üç dört kere kusardı parkeler onun üstü benim üstüm saat başı değişirdik bunu birde gün içerisinde her beslenmede yaptığını düşünürsek sayamıyorum bile … çok şükür geride bıraktık eğer sizinki reflüyse ⅞ aylıkken bitiriyor neredeyse tamamen umarım değildir güzel anne 🙏🏻