Merhabalar. Bu yaşlarda cocugu olanlar neler yapıyorsunuz evde ? Etkinlik oyun vs. Benimki kendi kendine oturup da oyuncak oynamıyor zaten ben yanında oynarsam oynar. Dikkat geliştirme seti kitabı aldım çabucak sıkılıyor daha ilk sayfada. Hamur, boyama, sulu boya yapsak hemen işi yaramazlıga getirirp döker saçar falan. O yüzden hamur sulu boya çıkarmaya çekiniyorum nasıl olsa yapmaz diye. Siz neler yapıyorsunuz acaba