Arkadaşlar bebeğime yanlış oto koltuğu seçmişim 15-36 kg olanı almışım iade süresi de geçti şimdi 14 aylık 10 kg çok büyük sorum şu bunların içine ayreten yerleştirilen koltuk var mı yoksa yenisini mi almam lazım bilgisi olan varsa yardımcı olursa sevinirim.