Ben ilk 2 ay Aptamil kullandım ama bebeğim çok kabız oluyordu ve zaten,1 numarasını bulmak Serik imkansız depolarda saklıyorlar fiyat desen uçmuş 🙈 SMA Geçtim iki aydır kullanıyorum gazını rahat çıkartıyor bebeğim de sevdi ama genel de hep bebeğim o mamayı içince kusuyor diyorlar anlamadım