Merhaba kızlar oğlum 13 aylık 2 haftadır gayet güzel yürüyordu sonra düştü ayak bileği incimdi hiç üstüne basamadı röntgen çekildi kırık yoktu ama atel yapıldı 5 gün kaldı çıkardık ateli ama yürümüyor ayakta bile durmuyor korkuyor ne yapabilirim başına böyle birşey gelen var mı