buradan aktif alısveriş yapanlar yardımcı olabilir mi? 300 liraya bi ürün sattım %17 kesintiyle 249 lira yapıyor. Alıcı onay verdi hesabıma para geldi ama anlamadıgım bişey var. Tutumlu annede hala bakiyem görünüyor. Yani ‘Kazancım’ kısmında 343 lira görünüyor. Bugüne kadar ne kadar satış yaptıgımı mı gösteriyor yoksa bakiyem mi var içinde bilemedim. Parayı hesabıma aktar gibi bir seçenekte yok diğer uygulamalar gibi.Site önceden anlaşılırdı şimdi saçma sapan bi format olmuş,iletişim destek bile yok. Bilenler yardımcı olursa sevinirim