Kızım 6 7 aydır hasta öksürük burun akıntısı sürekli devam ediyor birsuru iğne ilac kullandık fayda etmedi hastanede de yattık gecmedi. En son doktor zespira yazmis eczanede olmadığı için airfix verdiler bu iki ilac aynı mı?
Airfix ile 10 gündür kullanıyorum birde deloday alerji şurubu yazmis. Ama kızımın hastaligi hala geçmedi. Aklıma takılan bisey var doktor hiç bi şekilde alerji testi yapmadan bronşit astima dönüyor dedi alerjik olmayabilir dedi ve airfixle deloday verdi. Alerji testi yapması gerekmiyor muydu. Ne yapmam gerekiyor en az 2 ay kullan dediler bu şekilde olup hastaligi geçen varmi. Kızım 3 yasinda