Prensesss_annesiii Kızlar miyop olduğunu öğrendim doktor gözlük yazdı ama takamiyorim alışık olmadığım için canim çok skkin acaba takmazsamda artarmi çaresi yokmu ):
AND-20 Prensesss_annesiii bende uzağı görmüyorum iyice ilerledi takmadığım için kontrole gitsem numara yükselecek garanti gözlük takınca da işe yaramiyo artık bende rahatsız oluyorum
S_x_w Prensesss_annesiii miyop astigmatım var..gözlük kullanıyorum aman düzenli değil son zamanlarda hiç kullanamadım sayılır…3-4 senede 0.25 ilerleme oldu sadece😅 ama tabi ki size takmayın diyemem..uzağı göremiyorum kısık bakmak zorumdayın ki bu ara daha da zor görüyorum belki yine ilerlemiş olabilir dr a gitmedim ama henüz
Prensesss_annesiii AND-20 bende gözlüğü takarsam sefer gözlüğe alışmakta korkuyorum bir anda neden böyle oldum acaba ): 5 gündür var uzerimde
Prensesss_annesiii S_x_w bu miyop neden oluyor acaba ben iyiydim 5 gündür başladı belirtiler çok üzülüyorum ):
AND-20 Prensesss_annesiii ben hala unutuyom 4 senedir orda burda duruyo çantanın içinde geziyo kolay kolay alışılmıyo yani 😂😊 bı de ben küçükken gözlük takmadan durmazdım babannemin gözlüklerini alırdım hep takardım ama yok alışılmıyo unutuyorum takmayı her zaman
Linosh Prensesss_annesiii ben de hamilelikle birlikte aşırı bulanik gormeye basladim hâlâ öyle maalesef
leopar Prensesss_annesiii bunu yalıyorum işte bende de var gözlük çok güzel ama çıkarınca kötü oluyorum net değil diye alışırım diye takmıyorum
S_x_w Prensesss_annesiii vallahi benim de bir anda oldu..baş ağrısı baş dönmesi şikayetiyle gittiğim dr dan Miyop astiğmatla çıktım..gözlüğğnalana kadar bir zaman geçiyor ama sonra daha rahat oluyor aslında..görüş kalitesi açısından
Prensesss_annesiii Utkucan sağ göz 1.50 Muş sol göz 0.50 ama gözlüğü taktım kitapi hiç okuyamıyorum pzt bir daha gidicem doktora
Utkucan Prensesss_annesiii sol önemli değilde sağ göz yüksekmiş görme kaliteni etkiler düzenli kullanım gerekir lens al istersen ama bana 0,75 ve 1 derece için her zaman takmayabilirsin gözlük demişti doktor
AND-20 Prensesss_annesiii bir anda olmuyo aslında zamanla oluyo yavaş yavaş telefon o bu derken gidiyo
Gryffindor Hiç sevemiyorum gözlük takmayı. Kullanmıyorum ama dışarıda hayat kalitem düşüyor. Uzaktan gelen kocamın bile yüzünü seçemiyorum😄 kimsenin ağzı burnunu seçemiyorum bir bütün gibi görüyorum
Prensesss_annesiii Utkucan iste sağ gözüm yükselmiş Dr o yüzden yeni farketmissindir dio acaba neden yükselmiş
Utkucan Prensesss_annesiii yani göz bu çok bir açıklaması yok genelde zaten 30,35 yaşına kadar artıp sonra sabitleniyor diye biliyorum
Prensesss_annesiii Utkucan bende aofden çocuk gelişimi okuyordum tüm hevesimi aldı ): nasıl hevesliydim
Utkucan Prensesss_annesiii çok kafaya takılacak bir mesele değil ya niye bu kadar büyüttün ki ben takmıyorum çoğu zaman film izlerken falan takarım net göreyim diye o kadar
Prensesss_annesiii Utkucan bende öyle yapmayı düşünüyorum ders çalışırken filan takicam iste giderek artar diye korkuyorum tek endişem. Bu
Utkucan Prensesss_annesiii ders çalışırken takmama gerek yok zaten kitaba yakından bakıyorsun etkilemez yani birde gözlük alışkanlık falan yapmaz yok öyle bişey ama artacaksa artar zaten çok birşey yapmana gerek yok hani önüne geçmek mümkün değil