Yalnız olmadığımı bilmek iyi geldi çok teşekkür ederim hepinize saat sekiz itibarıyla uykuya geöti ama kucağımda ve sğrekli uyanmaya çalılıyor ben sallıyorum piş piş yapıyorum oda zifiri kranlık gece lambası dahi açmadım ve ses sıfır bakalım ne kdar sğrecwk bu uyku