Hep_mi_uykusuz alchn Bebem natural oneririm şuan en uygunu tane fiyati 1.20 kuruşa denk geldi aldiğimiz kac numara kullaniyosunuz ben 5 numara 192 tanesini 240 aldim😏
1ana1evlat alchn prima kullanıyorum aylardır standart 102 li 6 numarayı önce 180 den 219 çektiler yeni yıl itibari ile 350 lira oldu 🤦♀️ Havalar bir an önce ısınsada tuvalet eğitimine başlasam diye bekliyorum
daisymomm Hep_mi_uykusuz a101 e geldi sanırım indirimli olarak. Kullanıyorsanız bir bakın isterseniz.
BirSevda-iki-Emanet_Sahibi Hep_mi_uykusuz Bende bebem Natural kullanıyorum 5 numara 96 lisini 120 ye aldım😁
1ana1evlat alchn 28 aylık bizim bi ara baya dinyal veriyordu ama bıraktı yeni normalde haziran gibi düşünüyordum ama mart gibi başlarım bu gidişle yapack birşey yok altları ıslandıkça kavrıcaklar