Fun 123eikra_ molfix kullanıyordum mavi paket. 1 aydır prima kullanıyorum her ikisinden de çok memnunum
123eikra_ yareninannesi888 alıncak durumda da değil artık hiç birşeyler 🥲 bizimde molfixti bakalım bim bezlerine geçtik nasıl olcak deneyeceğiz
Elfylmzkk yareninannesi888 bizde oyle. Ama kakayı surekli sızdırıyor 💩yapınca surekli tum kıyfetlerini değiştiriorum. Zıbını hep kirleniır. Sizde durumlar nasıl? Bebeğim birbck aylık
123eikra_ Elfylmzkk normal bizim şuan için daha ama birsey yok memnumde pişik vs de olmadı ilerleyen zamanlarda ne gösterir baklm
Zeynom03 Elfylmzkk bende denemek için aldım küçük bir paket kulladim sızdırma çok yapıyor evet baby turco şu anki fiyatkarla sleepy arasında pek birşey oynamıyor sleepy çok çok iyi hiç sizma yapmadı
Zeynom03 123eikra_ 2 aylik kızım sleepy baby turco ve e bebek in bezini kullandım bu zamana kadar deneyimim sonucu sleepy ile devam ediyoruz ondan çok memnunum 😊
Hep_mi_uykusuz 123eikra_ sleepi minies baby me molfix hepsini denedik gerci hediye geldiydi bazilari.Simdi bebem naturale gectik
Elfylmzkk Zeynom03 yaaaa 🙄 keşke sleepy alsaydım. İndirim vardı die gidip gene turck aldm 😂guya almayacaktm 😂🤦🏻♀️🤦🏻♀️
BenMathilda 123eikra_ ogluma prima ile başlamıştım, sleepy ile devam etti. Suan minies baby turco vs Allah ne verdiyse Kızıma da sleepy ile başladım, suan baby turco kullanıyor. Hicbirinin farkı yok birbirinden, hepsi ayni 🤷♀️
TheBaby 123eikra_ Molfix son paketinden memnun kalmayınca daha önce kullandığım e-bebekten baby me aldım. İndirimdeydi çokta uyguna geldi. Valla çok memnunum. Bezler gibi üst kısımları kısa değil. Uzun. Taşmayıda engeller ishal falan olsa.
Zeynom03 TheBaby baby me çok uygun evet kuponla bende aldım bı kere ama pişman oldum hiç beğenmedim aşırı kalın ama ne fayda tasirma yapıyor o da gereksiz kalın dokununca dolu mu anlamıyorum ben
Zeynom03 Elfylmzkk Bende denedim açıkçası bez fiyatları ucunca uygun iyi bez arayışına girdim ama şu an hepsi birbirinden kudurmuş markaların baby turco da aşırı pahalı eskiye göre sleepy den devam ediyorum ben pahalı ama ne yapalım yine de diğerlerinden iyi