Merhabalar , 3,5 ay önce doğum yaptım , hamilelikte tiroit yükselmesi sebebiyle bir buçuk aylıkken levatiron 75 mg kullandım 9 ay boyunca fakat doğum sonrasında bıraktım ilacı son zamanlarda çok halsiz yorgun uykusuz ol aya başladım ve tuhafıma gitti Bu durum dün kan verdim ve tiroit 10.45 çıktı hamilelikte bile 7 ye yükselmişti en fazla .. doktor bu durumun bana zarar vereceğini söyledi ve ilaca tekrar başladık bırakmamam gerekiyormuş .. şimdi asıl sorum şu aynı durumu yaşayanlara sormak istiyorum bu tiroit sütü etkiler mi ? Son 1.5 aydır sütümle savaşıyorum resmen bir hafta iyiyse iki hafta yok acaba bu durum hastalığımla ilgili olabilir mi ilaçtan sonra artar mı sütüm ? İlaç bebeğe emzirme yolunile geçmiyormuş çocuk doktoru karın doğumcu dahiliye doktoru hepsi rahatlıkla kullanabilirsin dedi ..