Kizlar sarılık riski atlattık sanıyordum rengi de normal geliyor suan bana 9. Gun gub içinde iyiydi uyanık 2 saat önce uyudu uyandırmaya çalışıyorum kasiliyor açılıyor süt verdim ama gözünü açmıyor ne yaptıysam normal mi yoksa sarılık mi yine anlamadım ki