Kızlar,
4 aylık olunca gaz sorununuz biter dedilet fakat hala yaşıyoruz. Bebeğimin süt ve süt ürünleri alerjisi olduğu için diyetteyim bununla birlikte relaktaz damla veriyorum fakat masaj yapsak da bir türlü düzelmedi. Emdikten sonra karnı yine şiş ve gazı var.
Aynı sorunu yaşayan var mı bu aylarda nasıl çözdünüz ?