Diloosss Bebeğim 3 aylık ve sürekli elini emiyor karşı çıktığım zamanda ağlıyor varmı bebegi böyle olan hanımlar?🤔🤔
Deterjanhanim Diloosss niye karşı çıkıyorsunuz ki. Bebekler dünyayı elleri ve ağızlarıyla tanırlar. Engel olmayın
Diloosss Deterjanhanim elini yumruk yapıp agzina alıyor her dakika böyle sonra midesi bulanıyor kusuyor alışkanlık olursa diye korkuyorum
Deterjanhanim Diloosss zaten 2 yaşına kadar oral dönem. Elini, yerden bulduğu cisimleri sokucak ağzına normal bı durum yani bu
Gullcann Diloosss Karşı çıkmayın o da gelişiminin parçası. Onlar herseyi ilk ağız yoluyla kesfediyorlar .
Dorukcummmm Diloosss hayır hayır hepsi öyle sakın karışmayın ellerinin tadına varsın sonra daha bulduğu herşeyi ağzına atacak 😃 alışkanlık olmaz hangi birimiz hala elimizi öyle iştahla emiyoruz 😃😃
Gullcann Diloosss Vallahi oğlum 6 ay 23 günlük hala el hep ağızda yumruk yapıp sokuyor bezen hepsini almak için😂🥰
Diloosss Gullcann hah işte aradığım yorum benim kızda aynısını yapıyor emziriyorum meme ağzından hemen cikinca sokuyor elini agzina 😅😅😅
blue5 Diloosss ben de bunu doktora sordum. Ac oldugu ici yada dişi kasindigi icin degil, bulunduğu ayın özelliği elini agzina sokmasi dedi. Ama ben yine de pek izi vermiyorum aliskanlik yapmasin diye.