Simaykiz yani aslında sağlığı iyiyse kilosuna çok takılmayın aile doktoru mu dedin bunu çocuk doktoru mu aile doktorları bebekleri topak seviyo sanırım ☺️ ama iki ay hiç kilo almazsa takıl kilosuna tabiki ama sonuçta kilo aliyo gelişimide iyiyse sorun değil
Ben sma kullaniyodum benim kızım her ay 1 kilo aliyodu yani mama reddi olduğu raman bile 600 gram almıştı havadan kilo aliyodu çocuk ☺️ sanırım bünye meselesi ki çok içmez o kutuların arkasındaki rakamları hiç yapmadı