6 aylık kızım. Zaten hasta diye mız mızdı çok. Muayene ettirdim birsey yok artık dediler ama hala huysuz. Beslenmesi zaten sıkıntılı bir bebek, iyice kötüye gitti. Bugün sabahtan bu yana 100 gr mama ancak yedi ya. Ek gıda da istemiyor aynı. Sürekli birseyleri ısırma eğiliminde. Sonra hırslanıyor , çok sinirleniyor ağlıyor. Diş çıkaracak diye düşünüyoruz ama görünürde birsey yok. Diş çıkarmadan önce Diş için birsey kullanan var mı jel ya da toz. Bizim çocuk doktoru Diş çıkarmadan önce birsey vermiş Aç aç duruyor .