Islak mendil kullanma ilk olarak. Yikayabiliyorsan yıka. Yikayamiyorsan pamuğu islat veya ıslak mendilini güzelce yika sıcak suyla. Öyle sil altını. Havalandır her altını değiştirdiğinde. Bir de sudocrem coook iyi geliyor. Benim bebeğim de pişik olmuştu. Denemedigim krem kalmadı çok kötüydü bunları uygulayinca geçti hızlıca. Hatam da ıslak mendil kullanmakmış. Geç anladım ne yazık ki.😟