Elizbkrc merhaba canım. Benımde dogumdan 4 ay sonra saclarımın aşırı dökülmesinden dolayı test yaptırdım. troid yüksekliği çıktı. Endokronolojiye yönlendirdiler kitle yoktu bogazda çok fazla şikyetımde olmadığı için ilaç tedavisi bile başlamadılar. Gebelikten sonra genelde çıkan troid olabilir dedi doktor. Sonra kendiliğinden gecermiş. Ama yine de her ay troid testi yaptırıp takip edicez.gebelikte yüksek olsa zararlı ama şu anda sütüne etki eden bişey yok, bebeğine hiçbir etkisi yok demişti.