İlk oğlumu pimpirikliliğim,ve ilk tecrübesizlikten gak dese doktora koştum kii hiçbir problemi yoktu her şey harikaydı. Şimdi 2. bebeğim tam 1 yaşında hiç götürmedim doktora. Hastalandığında dahi evde atlatıyoruz şükür. Şu türlü türlü salgın zamanında yok yere riske atamam çocuklarımı.
Her şey yolunda çok şükür.