Ben ses topu almıştım bir de kullanmadığımız bi telefon vardı oradan müzik açıyorum şarj sıkıntısı yaşamadım arada masal falan da açar dinletirim, canım sıkılınca dışarıya hava almaya çıkıyoruz iyi geliyor 17 aylık benim kız doğdu doğalı böyle yaptım hiç ihtiyaç hissetmedim televizyona.